Poznaj innowacyjną platformę NetRex

NetRex to inteligentna, innowacyjna platforma, która pozwala na bezpośrednie połączenie z kamerami IP marki AXIS bez skomplikowanej konfiguracji. Jednocześnie zapewnia możliwość dodatkowych usług w postaci modułów. Wystarczy wybrać.

Usługi

01 NetRex Monitor
Wideo na żywo i nagrania z różnych kamer i lokalizacji
Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej
02 NetRex Counter
Pomiar i raportowanie frekwencji w sklepach
Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej
03 NetRex Streamer
Transmisja wideo na żywo na strony internetowe
Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej
04 NetRex LPR
Rozpoznawanie i ewidencja numerów rejestracyjnych pojazdów
Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej
05 NetRex TimeLapse
Tworzenie filmów poklatkowych
Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej

Hardware

01 Kamery IP
Szeroka oferta kamer marki Axis
Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej
02 NetRex Box
Lokalne repozytoria do archiwizowania nagrań
Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej
03 NetRex Przenośny rozdzielacz
Rozwiązania do instalacji w obszarach z ograniczonym dostępem do Internetu i zasilania
Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej
04 NetRex Stacja monitorująca
Rozwiązania dla podglądu na żywo i sterowania kamerami
Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej

NetRex oferuje rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb

Nasze rozwiązanie jest odpowiednie dla szerokiego zakresu dziedzin i branży. Zobacz przykłady rozwiązań w kilku wybranych branżach.

Poszczególne branże

01 Rozwiązania dla handlu detalicznego Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej

 

02 Rozwiązania na budowy Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej
Często zadawane pytania Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej
Centrum edukacji Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej
Webinaria Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej
NetRex i GDPR Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej
Przedstawienie Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej
Referencje Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej
Kariera Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej
Centrum prasowe Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej
Partnerstwo Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej
Do pobrania Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej
Zamknąć

Zapisz się do odbioru newsletteru

Często zadawane pytania.

Oto treść najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi. Jeśli nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi, której potrzebujesz, nie wahaj się z nami skontaktować.

Często zadawane pytania

Ogólne

Czym jest NetRex?

NetRex to solidna platforma aplikacji zapewniająca szereg zaawansowanych usług w chmurze. NetRex burzy podstawowe bariery dot. kosztów i konfiguracji w zakresie wdrażania najnowszych systemów kamer cyfrowych, szczególnie w małych i średnich przedsiębiorstwach. Dzięki usługom NetRex masz możliwość uzyskania najwyższej jakości kamery monitorującej, liczenia lub analizowania zachowania klientów, lub transmisję na żywo w Internecie za ułamek rzeczywistych kosztów zakupu.

 

W jakich językach są dostępne usługi NetRex?

Internetowe i mobilne interfejsy używane do dostępu do usług NetRex są teraz dostępne w następujących językach: czeskim, angielskim i polskim.

 

Jak mogę kupić usługi NetRex?

Skontaktuj się z nami, a my skontaktujemy Cię z naszym najbliższym partnerem lokalnym. Jest on gotowy odpowiedzieć na wszelkie pytania dotyczące zakupu i pomóc w zainstalowaniu systemu.

 

Jak mogę zostać partnerem NetRex?

Uzyskaj więcej informacji o partnerstwie i skontaktuj się z nami. Wkrótce skontaktujemy się z Tobą.

 

Bezpieczeństwo

W jaki sposób NetRex zapewnia nieprzerwany dostęp do moich usług?

Firma NetRex ma wydajne serwery działające na podstawie najnowszych standardów branżowych i bezpieczeństwa. Dzięki zaawansowanym narzędziom kontrolnym i kopiom możemy zagwarantować dostępność w 99% czasu.

 

W jaki sposób NetRex zapewnia bezpieczeństwo moich danych w centrum danych?

Eksperci NetRex regularnie sprawdzają bezpieczeństwo i procesy centralnej platformy. Używane centra danych są zaprojektowane do ciągłej pracy i używają szeregu zabezpieczeń. Od sterowanego dostępu ograniczonej liczby pracowników aż do ochrony przed przerwami w zasilaniu i utratą danych.

 

W jaki sposób dane są chronione przed kradzieżą?

NetRex maksymalnie dba o Twoje dane. Oczywistością jest zabezpieczenie całej komunikacji za pomocą 256-bitowego szyfrowania SSL i żądania hasła podczas uzyskiwania dostępu do dowolnego konta. Zapewnia to dostęp tylko autoryzowanym użytkownikom systemu.

 

Czy jest zapewniona prywatność moich danych?

Pracownicy naszej firmy lub pracownicy naszych partnerów mogą uzyskiwać dostęp do Twoich danych tylko wtedy, gdy dasz im zezwolenie w przypadku żądań serwisowych lub próśb o dodatkową konfigurację systemu.

 

Zarządzanie kontem

Kto jest odpowiedzialny za opłacenie usług?

Za opłacenie usług NetRex jest zawsze odpowiedzialny właściciel konta. Kwoty za usługi NetRex są płacone wyłącznie na rzecz NetRex s.r.o. Ewentualne wymagania dotyczące usług lub konfiguracji mogą być pobierane przez lokalnego partnera.

 

Czy mogę aktywować inne konta użytkowników?

Tak. Dla każdego konta głównego można zdefiniować do 50 kont podporządkowanych z różnymi uprawnieniami do funkcji i części systemu.

 

Czy mogę łączyć różne poziomy usług w ramach mojego konta?

Tak. Każda kamera w ramach głównego konta może mieć ustawione różne poziomy usług. Na przykład możliwe jest połączenie kamer monitorujących z NetRex Monitor Basic i NetRex Monitor Premium.

 

Czy mogę zmienić poziomy usług?

Tak. Skontaktuj się z nami, aby zaktualizować swoje usługi.

 

Jak mogę anulować swoje usługi?

W przypadku wniosku o anulowanie skontaktuj się z NetRex s.r.o.

Korzystanie z systemu

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji o działaniu systemu?

Odwiedź naszą stronę Centrum edukacji, gdzie znajdziesz kilka wideo instrukcji, poradników technicznych i wskazówek dotyczących obsługi systemu NetRex.

 

Ile kamer można podłączyć do platformy NetRex w ramach jednego konta?

W ramach konta głównego do centralnej platformy NetRex można podłączyć nieograniczoną liczbę kamer.

 

Które kamery IP obsługują usługi NetRex?

Usługi NetRex obsługują wyłącznie kamery IP firmy Axis Communications AB. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę kamery IP.

 

Obsługuje NetRex kamery analogowe?

Tak. Kamery analogowe można podłączyć za pomocą wybranych modelów IP wideo enkoderów firmy Axis Communications. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami.

 

Jaką szerokość pasma danych wykorzystuje NetRex?

Wymagana szerokość pasma zależy od kilku kluczowych czynników. Dotyczy to głównie rozdzielczości przesyłanego obrazu wideo, liczby klatek na sekundę i parametrów nagrywanego nagrania. Oszacowanie wymaganej szerokości pasma można wykonać za pomocą narzędzia Design Tool firmy Axis Communications AB.

 

Czy mogę sprawdzić szybkość mojego połączenia internetowego?

Istnieje szereg usług online do weryfikacji prędkości. Zalecamy użycie na przykład speedtest.net. Upewnij się, że jesteś w tej samej sieci, co kamery. Obserwuj w szczególności parametry UPLOAD i PING.

 

Czy mogę układać nagrania na moim komputerze?

Tak. Użytkownik z odpowiednim uprawnieniem może pobrać dowolne nagranie na swój komputer.

 

Dlaczego i po co używać lokalnego urządzenia rejestrującego?

Wdrażanie lokalnego repozytorium lub korzystanie z karty SD umieszczonej bezpośrednio w kamerze niesie ze sobą niewątpliwe zalety. Jedną z nich jest możliwość przechowywania wideo w maksymalnej jakości, które nieproporcjonalnie obciążałoby połączenie danych w danej lokalizacji. Równocześnie zapewni układanie, gdy połączenie internetowe jest niedostępne lub niestabilne.

 

Co się stanie, w przypadku wypadku połączenia internetowego w mojej lokalizacji?

W przypadku niedostępnego połączenia internetowego platforma NetRex nie może wyświetlać na żywo z kamer w danej lokalizacji i zapewniać nagrywanie na zdalnych serwerach. Jednak lokalne układanie nagrań na kartach SD lub NetRex Box wciąż działa w tym przypadku.

 

Czy możliwy jest dostęp do usług NetRex za pośrednictwem urządzeń mobilnych?

Tak. Do dyspozycji są obecne aplikacje mobilne na Androida i iOS.

Skontaktuj się
z nami

Zapytaj nas, a my doradzimy Ci lub przygotujemy ciekawą ofertę